מגמת מדיה ופרסום 

“המדיום הוא המסר”. 

מרשל מקלוהן 

במאה ה21 חלות תמורות מהירות בטכנולוגיה ובעולם התקשורת בארץ ובעולם. ככל שנדע לבחון בעין ביקורתית את המדיה הסובבת אותנו, כך נהיה צרכני תקשורת בונים יותר ואזרחים המודעים יותר לנעשה סביבם, פעילים ומשפיעים על החברה ועל מוסדותיה

במגמת המדיה והפרסום מתמקדים בלימודי תקשורת המונים ותקשורת שיווקית: הבנה ויצירה של מסרים, יצירת פרסומות בכל המדיות הקיימות, החל מסרטונים ועד לשלטי חוצות ופרסומות דיגיטליות. במהלך הלימודים רוכשים התלמידים מיומנויות בתחומי התסריטאות, הבימוי, הצילום, הכתיבה השיווקית ויצירתיות בהעברת מסרים שונים. התלמידים יוצרים סרטונים במהלך לימודיהם ואחראים על תיעוד אירועים בית ספריים